Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Karolina - 2 oktober 2014 21:03

idag var jag ju te uddevalla sjukhus te psyket... :P träffade en psykolog som skulle hjälpa dalslands sjukhus med min adhd utredning. va gött jobbigt å sitta där framför den däringa dumma testdatorn dom har!! vänta ska bara hämta snusen.....

jo vart var jag? jo just de.... ja fick göra tre eller fyra testerr på en testdator, de va svårt att koncentrera sej å fel tryckte ja å de skulle man göra sa hon daman.. ska träffa henne igen den 26november... spännande att utredningen äntligen är på gång!! =)

efter att ja kom hem så hämtade jag barnen på dagis å sen åkte vi hem å ja har eldat,plockat och planterat lite blommor å städat mitt rotrum nere i källaren, när ja va ute i garaget å hämtade jorden så bkev jag sugen på en iskall öl så ja tog en från kylen där ute.. yammi yamii fast ja orkade inte hela, inte ens halva tror jag. hahah

va händer imorn då? jo först kör ja ungarna te dagis å sen ska ja städa å sen hämta ungarna å sen kommer wiggo hem. =) vet inte va vi ska hitta på här i helgen, nån som har några förslag? =)

nä om en skulle ta å gå å borsta tändera.... ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards