Alla inlägg den 16 september 2014

Av Karolina - 16 september 2014 19:19

Bättre dag idag än igår. :) idag har jag gjort en hel del faktiskt. Bland annat så rensa jag ut tiffanys garderob å tog bort allt som var för litet. Lagt in nytvättade kläder i både hennes å oliwer å min garderob.varit ut på en liten cykeltur m.m

Ungarna är nu lagda så jag vet inte vad jag ska hitta på nu, :( se på film? Nä har sett alla vi har.
Kanske kan ladda ner nån te paddan å se men vad tro? Nån som har nåt förslag? :)

Annars får ja väl lägga mej å spela lite Sims eller nåt.... Maten idag frosten bestod av grillad kyckling me morötter,rømme,pyttelite broccoli. Provade å äta bara den men då höll ja på å spy men mosade den å blandade den med rømmen då gick de lite bättre, idag har jag inte ätit nåt me socker i. Ska försöka vänja mej av sockerberoendet. Nån som gjort de? Hur länge tar de innan suget är borta?

Imorn ä stora vägningsdagen. Ska bli spännande å se om det hänt nått eller inte, :)


Jeppsson Jepp de får bli en film.

Haj haj

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards